Translate

Om båten

  • Kallesignal: LA 4689.
  • MMSI: 825701501
  • Hastighet: 32 knop.
  • Lengde 5,75 m.
  • Bredde 2,46 m.
  • Dybde 0,43 m.
  • Høyde over vannlinjen 2,18 m.
  • Vekt 1050 kg + motor 140 kg.
  • 3-4 køyeplasser.
  • Bensintank 100 liter.
  • Vanntank 20 liter.
  • Motor: 115 HK Yamaha.
  • CE kategori C6.
  • AIS: Veslefrakt,
  • Kommersiell bruk av stoffet kun etter avtale.

søndag 12. oktober 2014

Satt line og krabbeteiner i dag.

I dag tok jeg meg på tak og satte i stand ei line som har blitt dårlig. Av 50 kroker så skiftet jeg ut 32 kroker og ca.10 opphengsliner. Årsaken til at jeg ikke skiftet alle er at butikken ikke hadde mer enn 30 rustfrie kroker.

Utpå dagen satte jeg lina på ca.30 meter på sandgrunn. I tillegg satte jeg ut 6 krabbeteiner.

Om jeg får noe og hva jeg får er jeg spent på.


Tidligere har jeg opplevd at krokstammene på digre kveitekroker er knekt rett av så det finnes noe stort i området.

Lina tar jeg på formiddagen mens jeg venter til kvelds med teinene.
Tiden vil vise.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du kommentarer eller tips?